Utolsó löket (0 VP)
Fairlight általános, ritka
Ha az ÉP-d 3 vagy kevesebb, kapsz 7 VP-t.
Titkos gyógyító forrás (2 VP)
Raia bűbáj, ritka
K3, ha az ÉP-d sebződéstől 3 vagy az alá csökkenne, gyógyulsz 3 ÉP-t.
Ha a gyógyulási fázisban az ÉP-d 0 vagy kevesebb, áldozd fel a Titkos gyógyító forrást: 1 ÉP-re gyógyulsz. |
2VPSzeszfőző mester
szörny
kalóz
KF/1szk Dornodon 1/2
Rumos kulacsoknál izmot is oszthatsz és lapot is húzol.
K, 2szk: kapsz egy Rumos kulacsot.
"A legénység oszlopos tagja." |
Visszahatás (1 VP, 1 zanszilánk)
Fairlight azonnali, nem gyakori
Megakadályoz egy varázslatot és célpont játékos sebződik annyit, amennyi a lap idézési költsége volt.
"Aszondta jó üzlet." |
Cápavihar
2 VP chara-din bűbáj
Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban dobj egy kockával, majd előkereshetsz egy max X költségű cápát, vagy ellenfeled sebződik X-et. X annyi, ahányat dobtál.
Moa gépcápa
3 ZSZ 1 nekron 5/5 chara-din/tharr szörny/cápa, moa
Moáid és cápáid nem lehetnek célpontjai ellenfeled varázslatainak.
S: megakadályoz egy 1 költségű lapot.
E: ellenfeled veszít 1 VP-t és 1 SZK-t.
Homokcápa
2 VP 3/4 chara-din szörny/cápa „szárnyak”
Láthatatlan.
Kijátszása köre végéig ellenfeled nem játszhat ki varázslatot.
Jelenés: egy cápád láthatatlanságot kap a kör végéig.
Mocsárcápa
2 VP 3/3 chara-din/sheran szörny/cápa „szárnyak”
Ellenfeled minden lapja passzívan jön játékba 1-1 dermesztés jelzővel.
A te körödben ellenfeled minden varázslata + 1 ZSZ.
Fatty nekromanta
1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya
S: rakj játékba a gyűjtődből egy tóken lényt, és ha ez egy Chara-din fattya volt: tégy rá 1 izom jelzőt.
Halálsikoly: visszavehetsz max 3 tókent a gyűjtődből a kezedbe.
|
Cápatámadás
1 VP chara-din azonnali
Célpont lény a gyűjtőbe kerül.
Ha van cápád játékban, akkor költsége 0 VP, célpont lapot küldhetsz a gyűjtőbe és tehetsz egy cápádra egy izom jelzőt.
Hócápa
2 VP 3/3 leah,chara-din szörny/cápa „hideg” „szárnyak”
Ha eldobod a kezedből: előkereshetsz egy cápát.
Nem lehet azonnali célpontja.
Ha egy cápád, vagy „hideg” lapod sebzést okoz: célpont lapra tehetsz 2 dermesztés jelzőt.
S: célpont lény a kör végéig láthatatlan lesz.
Gyilkos cápa
3 VP 5/3 chara-din szörny/cápa
Cápáid sebzése ellenfeled max ÉP-jét is csökkenti.
Ha egy cápád megsebez egy lény, vagy építményt: az a gyűjtőbe kerül.
S: egy cápád aktivizálódik, vagy a kör végéig láthatatlan lesz.
Klóncápa
X VP ?/? chara-din szörny/cápa
Lemásol egy X költségű, játékban lévő cápát.
Jelenés: a paklidból egy cápát a gyűjtődbe rakhatsz.
Cápolip
2 VP 3/3 chara-din, sheran szörny/cápa, polip
Kijátszásakor előkereshetsz egy cápát, vagy polipot.
K célpont cápa, vagy polip kap 1 izom, vagy élet jelzőt.
|
Makócápa
1 VP 3/1 chara-din szörny/cápa
Ha ellenfeled ebben a körben megakadályozta, vagy forrással gyűjtőbe küldte cápádat: „Semlegesítés: lap”
K ha egy cápád sebzést okoz: kapsz 1 VP-t.
Szellemcápa
2 VP 3/4 leah,chara-din szörny/cápa „élőholt” „szárnyak”
Láthatatlan.
Kijátszásakor dobj 3 lapot a paklid tetejéről a gyűjtődbe, majd visszavehetsz egy cápát, vagy élőholtat a gyűjtődből a kezedbe.
Ha egy cápád sebzést okoz: tehetsz célpont lapra egy elmúlás jelzőt.
Megacápa
6 VP (10)/(10) chara-din szörny/cápa, óriás „oltalom: 2”
„Duplakötelék”: dobd a kezedből a Semmibe: megakadályoz egy max 1 költségű reakciót.
Ha megöl egy lényt: egy célpont sebződik 10-et.
J: megakadályoz egy varázslatot, ami hatna rá.
Pörölycápa
2 VP 3/3 chara-din szörny/cápa „szárnyak”
Semlegesítés: nem fix költségű lap.
S: egy cápád aktivizálódik, vagy a kör végéig láthatatlan lesz.
S, J2: ha egy cápád sebzést okoz: előkereshetsz egy cápát, vagy kapsz 2 VP-t.
Macskacápa
1 VP 3/1 chara-din ször/cápa „szárnyak”
Élet: 1.
Minden cápád idézési költsége 1 VP-vel kevesebb (de min 1 VP).
Áldozd fel: szétoszthatsz max 9 élet jelzőt cápáid között, vagy a kör végén húzz egy lapot.
|
A hősök sosem halnak meg
1 VP raia azonnali/angyal
Ha ebben a körben ellenfeled forrásától került lényed a gyűjtőbe: nem lehet rá reagálni.
Rakj játékba a gyűjtődből egy fix költségű angyalt, vagy jó jellemű kalandozót.
Manibus (új)
2 VP 3/3 chara-din szörny/thargodan „szárnyak”
Kompenzáció és halálsikoly: előkereshetsz, vagy a gyűjtődből játékba rakhatsz egy Pedibust.
K áldozd fel egy permanensed: megakadályoz egy forrást, ami egy thargodanodra hatna.
Pedibus
2 VP 3/3 chara-din szörny/thargodan „szárnyak”
Kompenzáció és halálsikoly: előkereshetsz, vagy a gyűjtődből játékba rakhatsz egy Manibust.
K áldozd fel egy thargodanod: megakadályoz egy reakciót.
Nincs ugribugri
1 VP chara-din általános
Ha varázslattal akadályozzák meg: „Kompenzáció: kapsz 1 VP-t és húzz egy lapot!”
Sikeres létrejötte után A Semmibe kerül.
A kör végéig senki nem játszhat ki varázslatot.
Áttelelés
0 VP sheran azonnali „ősmágia”
A kör végén húzz egy lapot!
A lapjaidról minden álom-, és dermesztés jelző lekerül.
|
Két helyről lemaradt a "J".
J, ha tókent húzol, mutasd meg: húzz egy lapot! - ez volt az alkotói szándék.
(Különben pl 50 CHD fattyat is lehetne vele húzni ) |
Xenó succubus (ritka)
Chara-din/Dornodon, szörny, xenó, thargodan, 1/6, 1 SZK, +1 reakciódrágítás, IK: 2 VP 1 ZSZ
Élet: 1
Kerülhet tóken pakliba. Ha tókent húzol,
mutasd meg: húzz egy lapot!
J: célpont pakliba keverj 3 azonos tókent.
J: ha mutatsz min. 7 azonos tókent
a játékből, kezedből, paklidból és gyűjtődből
összesen, megnyerted a játékot.
"Mhorgásától megőrülnek a halandók."
226 karakter (színesítő szöveg nélkül)
Xenomorf vadász (új) (új)
Chara-din, szörny, xenó, 3/3, 1 SZK, IK: 2 VP
Kerülhet tóken pakliba. Ha tókent húzol,
mutasd meg: húzz egy lapot!
J2: célpont lap a gyűjtőbe kerül, ÉS
célpont pakliba keverj egy tókent.
Halálsikoly: ellenfeled eldob egy lapot a Semmibe.
187 karakter
Xenomorf börtönőr
Chara-din/Tharr, szörny, xenó, troll, 2M/5, 1 SZK, IK: 2 VP
Kerülhet tóken pakliba.
J2: ellenfeled következő lapjának kijátszási feltétele
1 lap kézből Semmibe dobása.
Ha ellenfeled kézből lapot dob, célpont
pakliba keverj 1 Xenó parazitát.
Ha tókent húzol, mutasd meg: húzz egy lapot!
"Az ellenállás értelmetlen!"
220 karakter (színesítő szöveg nélkül)
Éjféli ragadozó
Chara-din/Leah, szörny, xenó, vérfarkas 2M/5, 1 SZK, IK: 1 VP 1 ZSZ 1 nekron
Feltámad.
K, ha egy játékos aktiválást kívánó
képességet használ, kapsz 1 Xenomorf parazitát.
J: kapsz 1 általad választott tókent a kezedbe,
1-et a gyűjtődbe, 1-et az asztalodra.
"Láttam felkelni a Rossz Holdat,
Láttam közelíteni a bajt."
175 karakter (színesítő szöveg nélkül)
|
Fénygigász
Raia, szörny, óriás, womath, 1 SZK, KF, reakciódrágítás +2, SZÁRNY, 1/10, IK: 1 VP 1 ZSZ 1 nekron
Élet: 2
Ha bármilyen módon kikerül a kezedből,
ÉS így nem kerül játékba, max. ÉP-d nő 3-al,
és gyógyulsz 3 ÉP-t.
Áramlás: 1 VP ÉS húzz egy lapot!
- Ni, mekkora tehén, micsoda szték lesz!
- Tugt ork utolsó mondata
Kronomelák
Elenios, szörny, óriás, 1 SZK, KF, OLTALOM: X, SZÁRNY, X/XM, IK: X VP
Késleltett hatás, X: elveszíti
az "O" képességét.
J: nevezz meg egy fázist! Ellenfeled 2-X következő
megnevezett fázisa elmarad.
"Úgysem élhetünk örökké,
egy percig lennék oltalom!"
Geiza Gigablokk
Rhatt, szörny, óriás, 1 SZK, KF, 4/4, IK: 2 VP 1 nekron
Idézési költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz
egy lapod kézből Semmibe dobásával.
Blokkolás: 4
J: el kell dobnod egy lapot a Semmibe, EZUTÁN
kapsz 1 Geiza lapot a kezedbe.
"Még egyet! Csak még egyet!"
Thamos, az érinthetetlen
Tharr, szörny, óriás, 1 SZK, KF, 4M/5M, SZÁRNY, IK: 2 VP 2 ZSZ 1 nekron
Nem lehet forrás célpontja.
Forrásra immunis.
Kijátszásakor minden ellenfeled
a Semmibe dob minden lapot a kezéből,
gyűjtőjéből, asztaláról és paklijából, melynek
szövegében szerepel az "immun" szó. (akár
ragozva is)
"Remegsz, kicsi?"
|
Orkupec
2 VP 3/3 dornodon szörny/ork
Anti-mágia: 1 (de gonosz lapot nem lehet neki dobni).
S: kapsz 1 SZK-t, de ha „kötelék” akkor 1 VP-t is, ha „duplakötelék” akkor húzz egy lapot is.
J: ellenfeled paklijából a Semmibe rakhatsz annyi általad választott lapot, ahány orkod, hajód és varkaudarod van a Semmiben.
Krabber zombi
1 VP 2/1 leah szörny/krabber „háló” „élőholt”
„Háló” képessége a gyűjtőből is működik.
Ellenfeled lényei passzívan és 1 dermesztés jelzővel jönnek játékba.
Kijátszásakor célpont nemlény lapot a gyűjtőbe küldhetsz.
Krabber tizedes
2 VP 3/3 leah szörny/krabber „háló”
Nem lehet „semlegesítés”-ként kijátszani lapokat (kivéve krabbereket).
S: dobd a paklid felső 2 lapját gyűjtőbe és ha volt közöttük krabber, akkor célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz, vagy kapsz 1 Csattogó krabbert.
Krabber tengeri drón
1 ZSZ leah építmény 2 SP „szárnyak” „háló”
S egy célpont sebződik 2-t és ha ettől nem került gyűjtőbe: előkereshetsz egy Krabbert tengeri drónt, vagy visszavehetsz egyet a gyűjtőből a kezedbe (kivéve, ha játékost sebzett).
Áldozd fel: ellenfeled veszít 1 VP-t és 1 SZK-t.
A jövő felélése
4 nekron chara-din azonnali
Csak olyan pakliba rakhatod, amiben legfeljebb 60 lap van.
Célpont lap a Semmibe kerül, vagy megakadályoz egy lapot, ami ezután a Semmibe kerül, vagy a kör végén húzz 2 lapot!
Áramlás: a kör végén húzz 1 lapot!
|
Kapzsi manó (új) (új)
Fairlight, szörny, manó, 1 SZK, KF, SZÁRNY, X/X, IK: X VP 1 ZSZ
X max. 5.
Kijátszhatod közvetlenül ellenfeled húzás fázisa után is.
Idézési költségét - akár részben is - fizetheted ellenfeled
VP-jéből is.
Áramlás: húzz egy lapot!
"Én mindent elérek, rám vannak írva a törvények".
Káoszmanó
Chara-din, szörny, manó, 1 SZK, KF, SZÁRNY, X/X, IK: X VP
X max. 5.
Idézési költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz egy lap
Semmibe dobásával ellenfeled kezéből.
"esküdjetek meg hogy ezután csak a tiszta gatyamadzag
varázshatalmában hisztek
szólaltam meg egész váratlanul" - Kassák Lajos
Halálmanó
Leah, szörny, manó, 1 SZK, KF, SZÁRNY, X/X, IK: X-1 VP 1 ZSZ
X max. 5.
Feltámad.
Áldozd fel: egy gyűjtőből
kör végéig költség nélkül kijátszhatsz
egy max. X költségű lapot.
"Bár nincs eszük, s feküsznek mereven,
Lényegük általüt a százszorszépeken"
Dylan Thomas
Piromanó
Dornodon, szörny, manó, 1 SZK, KF, SZÁRNY, TŰZ, X/X, IK: X VP
X max. 5.
Költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz 4 ÉP
feláldozásával.
Kijátszási feltétele, hogy minden játékos
feláldozzon X ÉP-t.
J: egy célpont sebződik X-et.
"Ne csak szikra légy, a világot
perzselő láng!"
Manóriás (új)
Tharr, szörny, manó, óriás, 1 SZK, KF, SZÁRNY, OLTALOM: X; X(M)/X(M), IK: X VP
X max. 6
Költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz 1 lap
kézből Semmibe dobásával.
Ellenfelednek nincs gyógyulás
ill. kör vége fázisa.
"Ha el akarod képzelni a jövőt, képzeld
el a csizmám, ahogy az arcodon tapos."
Rövid Réka
Elenios, szörny, manó, 1 SZK, KF, SZÁRNY, X/X, IK: X VP
X max. 5
Költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz egy
lapod Semmibe dobásával.
Csábítás: X
Bármilyen permanenst csábíthat.
"de hosszan bírja"
Cathy Blokker
Elenios, szörny, manó, 1 SZK, KF, SZÁRNY, X/X, IK: X VP 1 nekron
X max. 5
Blokkolás: X
Élet: X-1
Idézési költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz
1 lapod Semmibe dobásával.
Ha sebzést okoz, ellenfeled max. VP-je
csökken X-el.
"Szia, Cathy vagyok! Van még egy max. VP-d?"
|
Labirintusjáró
2 VP 2/2 tharr szörny/minotaurusz
K keverj vissza egy minotaurusz lényt a gyűjtődből a pakliba: a kör végéig a Labirintusjáró megkapja a visszakevert lény minden aktiválás kívánó képességét és hátrányát (a kijátszáskoriakat kivéve).
E: célpont pakli felső 2 lapja a gyűjtőbe kerül.
Minotaurusz hoplita
0 VP 2/1 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”
Újrahasznosítás: 1.
„Harci képesség”: ellenfele és a Minotaurusz hoplita is visszakerül kézbe.
Tano-shin gépész
1 VP 1 nekron 2/1 tharr szörny/moa
K semmizz X (max 5) moát a gyűjtődből: ellenfeled és egy célpont lénye sebződnek X ÉP-t.
Áldozd fel: ellenfeled a következő körében 1-el kevesebb VP-t kap.
Moa mágiakutató
1 VP 1 nekron 2/1 tharr szörny/moa
S dobj egy lapot a Semmibe: nézd át az ellenfeled kezében lévő lapokat, majd ha tudsz, játssz ki egy nem reakció varázslatot a saját erőforrásaidból. Ha moát dobtál és nem tudsz lapot kijátszani: húzz egy lapot!
Ha ellenfeled egy forrásával VP-t kap: te is kapsz ugyanannyi VP-t.
Tömegpusztító krabber
4 VP 4/4 leah szörny/krabber „háló” „oltalom: 0”
Kijátszásakor gyűjtőbe kerül ellenfeled minden olyan lapja, ami ebben a körben került játékba.
K ha van „háló” lap játékban és ellenfeled ebben a körben legalább 3 lapot sikeresen kijátszott: játékba rakhatod a kezedből, vagy 4 VP árán a gyűjtődből.
S: megakadályoz egy forrást, ami hatna egy krabberedre.
|
Jellemtelenség
2 VP színtelen bűbáj
Nem lehet jó jellemű azonnali és általános varázslatokat kijátszani.
Gonosz jellemű lények nem támadhtanak és senki sem sebződhet gonosz forrásoktól.
Semleges jellemű nemlény permanensek képességei nem működnek.
Jorisz, a jellemtelen
2 VP 3/3 színtelen kalandozó/ember KF
Kijátszásakor kap annyi izom jelzőt, ahány gonosz lénye van ellenfelednek.
S: megakadályoz egy jó varázslatot.
E: célpont semleges nemlény lap a gyűjtőbe kerül.
Őshangya sorozás
1 VP sheran azonnali
Kompenzáció: ellenfeled kap egy Haldokló quwargot.
Előkereshetsz bármennyi őshangyát a paklidból melyek idézési költségének összege max X. X annyi, amennyivel több lapja van játékban ellenfelednek, mint neked.
Őshangya mesterlövész
2 VP 3/2 sheran szörny/őshangya
K, ha ellenfelednek több lapja van játékban, mint neked: célpont lény a gyűjtőbe kerül, vagy megakadályoz egy varázslatot.
Kötelék E: ellenfeled kap 1 Haldokló quwargot.
Marabunta
4-X VP sheran azonnali „ősmágia”
X annyi, ahány quwargja van elenfelednek játékban, de max 3.
Megakadályoz egy lapot, vagy célpont lap a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled eldob 2 lapot.
E jelenés: ellenfeled kap 1 Haldokló quwargot.
|
Gyüjtogető
Token
Leah
1 vp szörny élőholt kísértet kf 1/1
S: feltámadás
Kijatszasakor egy pakli tetejéről dobj 2 lapot a gyűjtőbe |
Tükörmágia
X VP elenios általános „mentális”
A hatása minden szempontból egy ellenfeled által ebben a körben, vagy az előzőben kijátszott fix X költségű nem reakció azonnali, vagy általános varázslat hatása lesz.
Phua kúp (új)
1 ZSZ 1 nekron 5 SP tharr/dornodon építmény
Minden lényed idézési költsége 1 nekronnal kevesebb.
S 1 ZSZ: visszavehetsz egy moát a gyűjtőből a kezedbe.
S áldozd fel egy lapod: célpont játékos a következő előkészítő fázisában +1 vagy -1 VP-t kap.
Estelle csettintése
2 VP fairlight azonnali „védekezés”
Megakadályoz egy varázslatot, vagy célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
Ha nem védekezésként játszottad ki, akkor kapsz játékba, vagy a kezedbe egy Sörényes ubukot.
Éji vad
2 VP 3/3 leah szörny/vámpír „élőholt” „szárnyak”
Ha van játékban olyan lény, aminek az ÉP-je kisebb az alap ÉP-jénél: ingyen kijátszhatod.
J: célpont lap a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled eldob egy lapot.
„Vérszagra gyűl az éji vad.”
Fordított nap
szabálylap
Ha egy játékos a saját forrásával lapot húzna: helyette kap 1 VP-t.
Ha egy játékos a saját forrásával VP-t kapna: helyette húz 1 lapot.
|
Cserepados minotaurusz
1 VP 3/2 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”
Ha visszakerül asztalról, vagy gyűjtőből a kezedbe: játékba rakhatsz egy minotauruszt a kezedből (de köröknként csak egyszer, és a következő kör végén mindenképpen visszakerül a kezedbe).
E: visszavehetsz egy minotauruszt az asztalról a kezedbe.
Elátkozott mező
1 VP chara-din/sheran bűbáj
Ellenfeled körönként 1 varázslatot játszhat ki a kezéből.
Hátrány: nem játszhatsz ki varázslatot e kezedből.
A gyűjtő hívása
1 VP leah azonnali
A paklidból a gyűjtőbe dobhatsz egy lapot, ami nem vízió, nem támad fel és nincs jelenés képessége.
Önfeláldozó farkas
1 ZSZ 1 nekron 3/1 leah szörny/vérfarkas „szárnyak”
„kötelék”: S feltámad (kivéve a körben, amikor gyűjtőbe került).
Kijátszásakor ellenfeled köteles rá reagálni, ha tud.
Ellenfeled forrásai más vérfarkasodat nem célozhatják.
A jégsárkány pecsétje
1 VP leah azonnali/reakció
Megakadályoz egy varázslatot és szétoszthatsz 3 dermesztés jelzőt célpont lapok között.
|
Van másik
0 VP chara-din általános
Keress elő egy olyan lapot a paklidból, amilyen nevűt ebben a körben ellenfeled megakadályozott, vagy forrásával gyűjtőbe küldött.
Inkább ezt
0 VP rhatt azonnali/reakció
Megakadályoz egy lapot.
Hátrány: keress elő ellenfeled paklijából egy a megakadályozottal azonos színű, vagy típusú lapot és ezt ellenfeled a kezébe veheti.
Butanüid
1 VP 1/1 rhatt szörny/ganüid
Anti-mágia: 1 és kapsz annyi Ganüid ifjoncot a kezedbe, ahány lapot a játékosok dobtak ennek a képességnek.
K dobj egy Ganüid ifjoncot a kezedből a Semmibe: megakdályoz egy varázslatot, vagy „Semmizés: 1”.
Ganüid derivátor
1 VP 1/3 rhatt szörny/ganüid „védekezés”
S kapsz anyi Ganüid ifjoncot a kezedbe, amennyivel kevesebb lap van a kezedben, mint ellenfelednek.
E dobj egy ganüidet a gyűjtőbe: célpont lap passzivizálódik.
Ganüid integrátor
1 VP (3)/1 rhatt szörny/ganüid „védekezés”
J dobj X (max 3) ganüidet a kezedből a gyűjtőbe: célpont ganüid kap X izom jelzőt.
S: megakadályoz egy forrást, ami egy ganüidedre hatna.
|
Mindent a hatalomért újra kiadása full artban.
Szerintem UN környezetben teljesen használható lenne és az art gyönyörű.
(Védnökölni nem lehet mivel promós lap és Káoszban továbbra is gyenge.) |
Denevérpók
2 VP 2/2 sheran szörny/denevér, pók
2-es mérgezés.
S: kap annyi izom jelzőt, ahány olyan lény van játékban, amin van méreg jelző.
K végy le róla X jelzőt: megakadályoz egy X költségű varázslatot.
Radioaktív óriáspolip
4 VP 5/5 sheran szörny/polip
4-es mérgezés.
Kijátszásakor minden nem polip lény kap 1-1 méreg jelzőt.
Ha bemegy az őrposztba: ellenfeled minden lénye, amin van méreg jelző, a gyűjtőbe kerül.
Problémás ganüid
1 VP 1/3 rahtt szörny/ganüid
Dobd ezt a lapot és egy másik ganüidet a kezedből a gyűjtőbe: megakadályoz egy célzó forrást.
Ha ellenfeled lapot húz/keres, vagy VP-t kap: kapsz egy Ganüif ifjoncot a kezedbe.
Minotaurusz szabotőr
1 VP 3/1 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”
Kijátszásakor célpont lap visszakerül kézbe.
S keverj vissza 2 minotauruszt a gyűjtődből a pakliba: ellenfelednek el kell dobnia egy véletlenszerű lapot a Semmibe.
Ganüid szubtraktor
1 VP 1/4 rhatt szörny/ganüid
Ganüidjeid idézési költsége 1 VP-vel kevesebb, de nem mehet így 1 VP alá.
E mutass X ganüidet a kezedből: célpont lény kap -X/-X-et a kör végéig és ha csak Ganüid ifjoncot mutattál, akkor ez ellen semmilyen immúnitás nem működik.
|
Bohócdoktor
2vp
szörny 1szk Chara-din
2/2
Ha ÉP-d legalább 20: Élet:1.
S2: célpont lény vagy játékos gyógyul 3ÉP-t.
J: ha egy játékos max. ÉP-je nő ellenfeled eldob egy általad választott lapot.
Móka Miki
2vp1nekron
kalandozó (0)KF Chara-din
3/4
S: ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot, és ha ez egy asztalon maradó lap minden ilyen lap a gyűjtőbe kerül.
"-Szerinted ez vicces!?"
Favicc
1vp
azonnali Chara-din
Célpont lap a gyűjtőbe kerül és ha Sheran lapot céloztál ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.
"Reccs." |
Nincs szükségem segítségre
Szabálylap
Az asztalon lévő lapokon csak időleges- és késleltetett-hatás jelzők lehetnek.
Ha a játék elején kikapcsolják az első asztalon maradó lapra tehetsz egy izom, élet, méreg, álom, dermesztés vagy elmúlás jelzőt.
"-Egyedül is megy!" |
Polipember
3 VP (4)/4 sheran szörny/ polip, ember
Kompenzáció: ellenfeled kap egy Polip porontyot.
Ellenfeled varázslataira immúnis.
Harci képesség: ellenfele sebződik „kötelék”-et.
Trükkös burástya
1 VP 1/1 elenios szörny/burástya
Kijátszásakor kapsz annyi Burástya kölyköt, ahány lapot ellenfeled sikeresen kijátszott ebben a körben.
Ellenfeled minden forrása, ami burástyáidat célozza 1 VP-vel drágább.
Kézlevágás
1 VP chara-din azonnali „ősmágia”
Csak fix költségű lappal lehet rá reagálni.
A saját körödben: megakadályoz egy nem fix költségű lapot.
Az ellenfél körében: ha ellenfelednek legalább 6 lap van a kezében, el kell dobnia 3 véletlenszerű lapot.
Pörölycápa
2 VP 2/2 chara-din szörny/cápa
Semlegesítés: varázslat.
A saját körödben kap +3 SB-t.
Az ellenfél körében kap +3 ÉP-t.
Fellebbezés
? VP fairlight, rhatt azonnali/reakció
Idézési költsége 0 VP, vagy 2 VP lehet.
Megakadályoz egy reakciót, vagy egy gyűjtőbe küldő forrást.
|
Motyogó berzerker
1 VP 2/2 leah szörny/motyogó „élőholt”
Kijátszásakor ellenfeled paklijának felső 4 lapja a Semmibe kerül.
Ha egy játékos paklijából lap kerül a Semmibe: a játékos választásod szerint sebződik 2 ÉP-t, vagy veszít 1 VP-t.
Minden motyogód kap +1 SB-t.
Végtelen sötétség
1 VP leah bűbáj
Kompenzáció és halálsikoly: célpont lap elveszíti a képességeit.
Minden jó jellemű lap 1 VP-vel és 1 nekronnal drágább.
Körönként egyszer, Homályurad képességét ingyen használhatod.
Éjjeli fenevad
1 nekron 1/1 leah szörny
Semlegesítés: azonnali, de ha Homályurat használsz, akkor varázslatot, ha leveszel egy jelzőt a Homályuradról, akkor nemlény lapot semlegesít.
Ellenfeled minden lapja 1 nekronnal drágább.
A hármas mágikus ereje (új)
3 VP sheran általános [+3]
Nem olcsóbbítható.
Gyógyulsz 9 ÉP-t.
Kapsz 6 VP-t, vagy húzz 3 lapot, vagy ellenfeled eldob 3 lapot, vagy max 3 célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
Latyakember
2 VP 3/3 chara-din szörny/ember
Ellenfeled körében „háló” képessége van.
A te körödben ellenfeled minden lapja és lapjainak aktiválást kívánó képessége 1 VP-vel drágább.
|
Namír őrlángok
1 VP,1 ZSZ
Dornodon bubáj
tűz
Kijátszásakor egy célpont sérül 1 ÉP-t.
S:ha tűzsebzést okozol,kör végén visszavehetsz egy tűz lapot a gyűjtődből.
J:megakadályoz egy reakciót,amit tűz varázslatodra reagál.
Veszettség
2 nekron
Színtelen bűbáj
betegség
Ha ellenfelednek van ősmágiás lapja játékban vagy a gyűjtőben,idézési költségét helyettesítheted 4 ÉP-vel.
Kijátszásakor átkerül ellenfeledhez és kör végén húzz egy lapot!
Minden lap 1 nekronnal olcsóbb.
Nem lehet feláldozni.
Ájtatos manó
2 VP,1 ZSZ
Bufa szörny
manó
"Repül"
Költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz egy lapod kézből Semmibe dobásával.
Kijátszásakor nevezz meg egy színt:minden ilyen színű lényed kap +1/+1-et.
S:áldozd fel egy lényed:célpont lény kap egy izom- vagy életjelzőt.
Manóidra az ellenfél nem rakhat jelzőt és lapot.
2/3
"Lymona az irgalmasság,Lymona a fény!" |
Név: Rendál a Kolosszális
5zanszilánk 8/5 chara din szörny thargodan
+1 rá reagálni és egy szörnykomponens jár érte
Élet:2
Kijátszáskor vedd vissza a 3 legdrággáb lapodat a gyűjtőből
J célpont nem lény lap/lapok a semmibe kerülnek (max 3) vegyél vissza még ennyi tetszőleges lapot a gyűjtöből |
Lady Olivia macskája (új)
3 VP 3/1 elenios szörny
Anti-mágia: 1.
Élet: 9.
K végy le egy lényedről 1 élet jelzőt: kapsz 1 VP-t, vagy húzz egy lapot!
A köröd végén, ha legalább 20 élet jelző van a lényeiden: azonnal megnyerted a játékot.
A halhatatlanok nagymestere (ÚJ)
követő/epikus
Kedvelt lap: élet képességgel rendelkező lény.
Ellenfeled lapjainak és forrásainek „életkioltó” képessége nem működik.
S 1 VP, vagy 2 ÉP: a következő lényed, ami játékba kerül, kap 1 élet jelzőt.
Xenó pretoriánus
3 VP 3/6 chara-din szörny/xenó
K megakadályoz egy forrást, ami egy xenódra hatna.
S ellenfeled eldob választása szerint 1, vagy 2 lapot, te pedig húzol annyit, amennyivel kevesebb lapot dobott mint 2.
Ganüid hamukotró
2 VP 3/3 rhatt szörny/ganüid
K dobj egy lapot a Semmibe: fordítsd fel a paklid felső 2 lapját, ezek közül a ganüideket vedd kézbe, a többit dobd a Semmibe. Majd gyűjtőbe küldhetsz max annyi célpont lapot, ahány Ganüid ifjonc került így a kezedbe.
Burástya kitinhajtogató
2 VP 3/3 elenios szörny/burástya
S: előkereshetsz a paklidból bármennyi Burástya kölyköt, vagy visszavehetsz egyet a gyűjtődből a kezedbe.
E: célpont lap passzivizálódik.
|
Reaktív krabber
2 VP 3/3 leah szörny/krabber „háló” „védekezés”
Ha ellenfeled ebben a körben legalább 2 lapot sikeresen kijátszott: „Semlegesítés: lap.”
Ha nem semlegesített, akkor kijátszásakor előkereshetsz egy krabbert, vagy gyűjtőbe küldhetsz egy célpont lapot.
Krabber elitista
1 VP 4/1 leah szörny/krabber „háló”
A saját körödben immúnis ellenfeled forrásaira.
Az ellenfél körében nem lehet megsebezni.
Áramlás: kapsz 1 Csattogó krabbert.
Topologikus transzformáció
2 VP chara-din azonnali „védekezés”
Célpont lap a gyűjtőbe kerül és kapsz egy gyakori tókent, aminek a típusa megegyezik a célpont lapéval.
Kényszersorozás
1 VP chara-din bűbáj
S rakj a paklidból, vagy a gyűjtődből a Semmibe egy lapot, ami képes előre kikészített lapot játékba hozni: kapsz egyet egy olyan olyan előre kikészített lapból, amit a semmizett lap képes játékba rakni.
Brutális xenó
2 VP 3/3 chara-din szörny/xenó „háló”
Élet: 1.
S minden játékosnak el kell dobnia egy nem xenó lapot.
|
Szurkáló manó
2 VP 1/4 elenios szörny/manó „szárnyak”
IK-ját helyettesítheted egy lap Semmibe dobásával.
K ha ellenfeled pontosan 1 ÉP-t sebződik: kapsz 1 VP-t és húzz egy lapot!
Az elnyomó
2 VP 4/2 chara-din szörny „legendás”
Ellenfeled lapjai passzívan jönnek játékba.
Legendás lényeid kapnak +1/+1-et és játékba kerülésük után aktivizálódnak.
Legendás képesség: ellenfeled passzív lapjainak a képességei nem működnek.
Igazságos csere
szabálylap
Minden játékosnak az adott körben elsőként kézből kijátszott nem reakció lapja a következő képességet kapja: „Kompenzáció: kapsz X VP-t, és húzz egy lapot!”
X a lap idézési költsége.
Ljerpin (új)
2 VP 1/3 rhatt, Chara-din kalandozó/mutáns „szárnyak”
P: nézd meg a paklid legfelső lapját és ha ez egy fix max 2 költségű permanens, akkor játékba rakhatod, egyébként keverd vissza a pakliba.
Energiasólyom (új)
2 VP 1/3 fairlight szörny „szárnyak”
Kijátszásakor kap annyi erő jelzőt, vagy feleannyi (lefelé kerekítve) izom jelzőt, mint ahány VP-d van.
|
Különleges művelet
1 VP tharr általános
A kör végéig őrposztod mérete korlátlan és minden őrposztodban lévő lény láthatatlan.
A kör végén gyűjtőbe kerül minden lényed, amivel sikeresen támadtál ebben a körben.
Isteni szél
2 VP chara-din azonnali
Minden hajó passzivizálódik, majd a gyűjtőbe kerül.
A bábok mestere
követő/hordaparancsnok
A játékot 4 lappal és 17 ÉP-vel kezded.
J X VP: a kör végéig ellophatsz egy célpont, max X költségű lapot.
Moa karomfúró
2 ZSZ 1 nekron tharr tárgy/moa „kincs”
Moáid költségében minden VP-t helyettesíthetsz 1-1 SZK-val.
S: célpont építmény sebződik 6-ot.
E 1 VP: célpont lény a gyűjtőbe kerül.
Újévi fogadalom
1 VP bufa általános
Nevezz meg egy X értéket (min 1).
A kör végén, ha ennek a lapnak a kijátszása után pontosan X VP-t költöttél el összesen: kapsz 2 VP-2 és húzz 2 lapot!
| Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|