2VPSzeszfőző mester
szörny
kalóz
KF/1szk Dornodon 1/2
Rumos kulacsoknál izmot is oszthatsz és lapot is húzol.
K, 2szk: kapsz egy Rumos kulacsot.
"A legénység oszlopos tagja." |
Legendak Viadalán is lehet hkk termékeket venni a helyszínen ugye? |
A cégnek nem is az a célja hogy te egy magánszemélytől szerezd be drágábban a foilosat. Neki az a célja hogy tőle többet vásárolj miközben igyekszel összegyűjteni mindkét fajtát. Mert egy cégnek a profit elég előkelő helyen áll a fontossági listán. |
Itt most az Elektrogömb evolúciójáról van szó, hogy képes lesz-e eszközhasználóvá válni. Itt nincs helye humornak. És láttunk már bizarabb dolgokat is: szárnyas lények amik nem repülnek, épületek amik repülnek, egy ork aki egyszerre három lángvetőt használ. Miért ne növeszthetne akkor kezet az Elektrogömb? Én hiszem hogy képes rá! Inni akarok! |
Ezt a szabályt visszamenőlegesen nem lehet amúgy bevezetni? Mert például van olyan Elektrogömb amire KF ikon került SZK helyett. |
Most az új keresési szabály mellet szó volt a Tűzmadár rehabilitációjáról. Én nem felejtem el, ahhoz túl nagy pofára esés volt.  |
Viazont akkor most a két cápa külön lapnak számít? Tehetek a pakliba 3-3-at? |
3db 1 manás reakció ami meg színben is jó. Úgy érzem népszerűek lesznek. |
Hogy működik a hkk-ban a sorsoló program? A szombati versenyen teljes pontegyenlőségnél 2. helyre sorolt be a program. Viszont másnap amikor a lezajlott versenyek között néztem már 3. voltam. Lehet tudni hogy ezt mi alapján dönti el a gép? |
Bohócdoktor
2vp
szörny 1szk Chara-din
2/2
Ha ÉP-d legalább 20: Élet:1.
S2: célpont lény vagy játékos gyógyul 3ÉP-t.
J: ha egy játékos max. ÉP-je nő ellenfeled eldob egy általad választott lapot.
Móka Miki
2vp1nekron
kalandozó (0)KF Chara-din
3/4
S: ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot, és ha ez egy asztalon maradó lap minden ilyen lap a gyűjtőbe kerül.
"-Szerinted ez vicces!?"
Favicc
1vp
azonnali Chara-din
Célpont lap a gyűjtőbe kerül és ha Sheran lapot céloztál ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.
"Reccs." |
Nincs szükségem segítségre
Szabálylap
Az asztalon lévő lapokon csak időleges- és késleltetett-hatás jelzők lehetnek.
Ha a játék elején kikapcsolják az első asztalon maradó lapra tehetsz egy izom, élet, méreg, álom, dermesztés vagy elmúlás jelzőt.
"-Egyedül is megy!" |
A foil Karneol pegazust csak így lehetett megszerezni? |
Foil Karneol pegazust milyen módokon lehet beszerezni? |
98. És közben ketten hazamennek. |
Akkor nem elbukott hanem elgáncsolták. |
Mi a helyzet a kétszínű lapokkal? Használhatóak lesznek a egy- és kétszínű versenyeken? |
Felemelkedett majd elbukott: A gyalázat lemosása
A megjelenésekor majdnem minden pakliban benne volt, aztán rövid úton kikopott. |
Mi lett végülis a döntés az egy- és kétszínű versenyeken használható kétszìnű lapokról? |
Heri Kókler
2VP
kalandozó KF Tharr
ember 1/1
Anti-mágia: 3, és kap annyi izomjelzőt ahány varázslatot összesen dobtak neki.
2 szintlépés: K: anti-mágia: 1 vagy anti-semlegesítés: 1
Dodondondodon
2VP1SZK
kalandozó KF Fairlight
gnóm (4)/(4)
Az őrposztban egyszerre bármennyi lényt támadhat, és mind visszaüt rá. De ha legalább 3 lényt támad akkot a kör végéig nem sebződhet.
"A végrehajtó."
Fakenuba Furamuki
4-xVP
kalandozó +X/KF Fairlight
gnóm szárnyak X/X
X annyi ahány hajó a kijátszásakor a játékban van.
A hajók forras hatására azonnal a gyűjtőbe kerülnek.(Ez a képesség a gyűjtőből is működik.)
S: célpont hajó a gyűjtőbe kerül. |
Legendás pegazus(20XX)
követő
Pegazusaidra nem vonatkozik a 3 szín szabály.
Ez akkor is működik ha a játék elején letiltják.
J: semmiz ki X különböző színű pegazust: gyógyulsz 3X ÉP-t.
Sheran követője(20XX)
követő
S2: a következő sikeresen kijátszott Sheran lényed kap 1 izomjelzőt.
J: ha legalább 3 Sheran lapod van játékban húzz egy lapot.
Tokozó rakshallion(új)
követő
Minden lény passzívan kerül játékba és kerül rájuk egy álomjelző.
J: vegyél le 4 álomjelzőt a játékban lévő lényekről: húzz egy lapot. |
Bombajó bokszoló
3VP
kalandozó KF Tharr
ember szárnyak 10/1
Semmilyen módon nem sebződhet.
Hátrány: Játékost nem támadhat.
Buldózer
3VP
kalandozó KF Tharr
ember (4)/4
Kompenzáció és halálsikoly:
Célpont épület passzivizálódik és a gyűjtőbe kerül.
Ha akarod 'Szárnyak'.
Ha az ellenfélnek van épülete játékban: Láthatatlan.
Ha megsebzi az ellenfelet célpont épület passzivizálódik és a gyűjtőbe kerül.
Kincs, ami van
2ZSZ
tárgy Fairlight
Kompenzáció: 2VP
Késleltetett hatás 3:
Kapsz 3X VP-t, 3X szk-t, és húzz 2 lapot.
X annyi amennyi VP-t és/vagy szk-t költöttél rá. |
Libertan romjai
1ZSZ
építmény Rhatt
szárnyak 3SP
Ha van Libertan a gyűjtődben ingyen kijátszhatod.
S: kapsz egy tókent ami kör végén mindenkép a semmibe kerül(gyűjtőből is).
E: 1ZSZ: célpont lap passzivizálódik, vagy semmizés:1
Partiőr
1VP1ZSZ
kalandozó KF/ősmágia Raia
ember 1/(5)
Ellenfeled lényei egy körben csak egy hajódat rombolhatják.
K: célpont hajó aktivizálódik és kap egy dermesztésjelzőt.
Abarrun öröksége
0VP
általános ősmágia Fairlight
Ellenfeled kikereshet egy építményt a paklidból és a kezedbe adhatja.
Jelenés: kapsz egy Szellemszolgát.
"Ezt hagyta ránk!?" |
Rumaroma
1Nekron
általános Fairlight
vízió
Rakj egy lényedre egy izomjelző, vagy kör végén húzz egy lapot!
Kurta kocsma
1Építő
építmény Fairlight-Tharr
szárnyak 3SP
K, ha feláldozol egy Dobótőrt kapsz egy Rumos kulacsot.
K, ha kapsz egy Rumos kulacsot(kivéve Kurta kocsmától) kapsz egy Dobótőrt is.
Egy körben csak az egyik képesség jön létre.
Bandázás
1VP
általános Dornodon
Kijátszási feltétele hogy 3X(X max.3) Dobótőr semmizése.
Kapsz X Kikötői bandatagot.
Ha X 3 akkor +3 rá reagálni és az egyikre rakhatsz egy izmot. |
Termik verem
1 Építő
építmény Ősmágia Rhatt
termik 4SP Szárnyak
Csak termik építheti.
A kijátszáskori képessegek nem működnek.
S: kapsz egy Redukáló termiket.
Termik fertőzés
2VP2ZSZ
általános +2 Rhatt
Célpont pakliból X kijátszáskori képességgel rendelkező lapot a gyűjtőbe rakhatsz.
X annyi ahány termiket semmizel neki.
Termikzus
2VP
szörny ősmágia Rhatt
termik, pegazus 2/2 szárnyak
K: megakadályoz egy X-es költségű, lényeidre ható forrást. X annyi ahány különböző termiked és pegazusod van játékban.
Jelenés: az ellenfél következő kijátszáskori képessége nem jön létre. |
Így az új szabállyal viszont nem lehetne rehabilitálni a Tűzmadarat? Gondolom így sokat veszített az erejéből. |
Yeti jégvarázs
1vp1zsz
általános Leah
yeti
Kijátszási feltétele: 2-es kötelék
Ossz el X dermesztés jelzőt!
(X két asztalon lévő általad választott yetid idézési költsége)
Ha 4-es kötelék: izom, élet, vagy elmúlást is oszthatsz.
Itt van a yeti
1vp
általános +1 Leah
yeti
Keress ki egy yetit a paklidból!
Ebben a körben kijátszhatod +1 nekronért ekkor ellenfeled semmilyen módon nem reagálhat rá.
Csontig ható hideg
2vp1nekron
bűbáj hideg Leah
Kompenzáció: ossz el 3 dermesztést.
Forrásimmunis lapokra is tehetsz dermesztésjelzőt.
S: célpont lap kap 1 dermesztést. |
Lehessen annyi megkötéssel hogy pl. egyszínű versenyen senki se hivatkozhat a lap azon színére ami nem a pakli fő színe. |
Bamba birka
szörny Raia
womath 1/1
Nem lehet reagálni.
Semmilyen módon nem kerülhet a játékból a gyüjtőbe.
"Azt se veszi észre ha meghalt." |
Céhekről született már döntés? Visszatérnek a nemzeti után? |
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|